Followers

Monday, August 16, 2010

Murni Kasih


Buku ni adik aku belikan hadiah bday tahun ni.
Awal2 dulu ada start baca tp ntah macam boring lak,
coz nama pun Ojan le, Dino le Murni le,
then budak2 lepak tepi sawah,
ntah rasa boring.
And Norhayati Berahim (NB) punye ayat kadang memang boring because ayat dia macam serius (again ni aku nye pendapat sorang le sebab aku ni novel yang ayat serius memang aku kureng skit wpun ramai gak yang suka, macam novel Ayat2 Cinta tu aku xminat, ramai minat kan, ikut taste masing2 aa...hehehe).
So aku stop, aku baca novel2 lain dulu, then aku teringat nak try baca balik.

Baca2 macam best jugak rupanya. Best tu kira aku terasa gak le macam nak terus baca and terus baca walaupun ada lagi novel2 lain yg impact nak terus baca tu lagi teruk dari yang ini pada aku.

And macam biasa le NB ni topik dia mesti bermutu le, bermutu means lain sikit le jalan cerita dia, mesti ada sesuatu le yang lain or special, macam in this novel, topik dia pasal heroin Murni ni bukak rumah persaraan, buat bisnes caregiver etc. So untuk jalan cerita dia *****

Untuk bahasa dia yg serius itu ****

Untuk interesting dia ****

Hehehehe macam bagus aku ni yek...hehehe...

Anyway kalo aku jd Murni, mungkin aku pilih laki lagi satu kot,
tp Murni pilih lagi satu.
Hehehhe......nway2 dua-dua pun ok aa, and kesian gak salah sorang mesti frustnya le.

No comments: