Followers

Wednesday, July 18, 2012

Aku, Kau & Dia

Hari tu aku beli cerita ni kat astro first sbb nak tengok wayang tak sempat.

Emm boleh layan le jugak cerita ni.....takde le rasa rugi pun beli astro first.
And mampu ulang2 jugak lah cerita ni.
Syabas betty buat Pierre Andre.

Apa lagi nak cakap yek.
Actually aku confuse ngan suara heroin ni, lenggok suara ngan suara macam suara Lisa Surihani,
kot2 le pakai suara Lisa kan.
Tapi adik aku kata suara heroin ni lembut lagi.

Remy banyak toye dalam cerita ni.
Hhehehehe....
Kurus, bertopi.
Pastu Pierre suruh lak dia korek2 hidung le, pegang2 ketiak, then bau ketiak le.
Hhehehehe..........

Tp ada le scene yg Remy nampak hensem.  Salah satunya scene yang dia dari seberang sana nak lintas jalan ke arah heroin.  Then kena langgar.

Cerita ni salah satu pengajaran yang leh kita amik is bila nak lintas jalan hati2....hehehe...

Lagu ni banyak pakai lagu Pendam - Shahir & lagu Dejavu - Shila Amzah.

Cite ni romantik poyo le heheheh, biasa lah Pierre nye romantik kan....aaa ada satu scene tu Remy berjalan ke arah piano, masa tu aku terasa macam jelmaan Pierre lak sebab rasa macam pernah nampak kat filem lain Pierre jalan camtu dengan muka camtu...hehehe...ye le dah pengarahnya Pierre kan.

Apa-apa pun 3.5 bintang ku beri ke filem ni...heehe...

Jom layan lagu Dejavu - Shila Amzah ni.




Lirik Lagu Shila Amzah – Déjà Vu (Lagu Tema Filem Aku, Kau & Dia )


Aku bukan lemah tanpa cinta

Hanya tidak mampu sendiri tanpanya

Biarkan aku menangis kerna derita


Dia hadir mengubatkan rindu

Mengajarkan aku erti cinta

Namun semua tidak seindah ku sangka


( Chorus )

Dialah yang aku inginkan

Dia cinta yang kudambakan

Namun semua hanya tinggal mimpi

Terpisahnya cinta



Aku harus melupakannya

Aku harus memadam rasa

Namun hati tidak pernah mampu

Melepas kau pergi

( Ulang chorus )


Setelah sedar dari mimpi

Harus ku terus hidup tanpamu

Kini ku pasrah segalanya

Tentang cinta



Lagu : Sharon Paul

Lirik : Imillya Irwani



No comments: