Followers

Tuesday, November 5, 2013

Love U Mr Arrogant

Emm lama gila aku x update blog....setahun ada nih...hu3..... Tiba2 hari ni pree lak takde keroje... Takde bisnes online...kalo tak leh le update apa patut... Tingin gak nak bisnes online tapi takto nak bisnes apa.........plus segan2 hehehehe... Okle, since tengah pree ni, nak update le sikit pasal drama favourite aku sekarang...and jugak favourite ramai kat luar sana nun... "Love U Mr Arrogant", aku punya le dah syok kat drama ni sampai novel dia pun aku beli.
Baca le novel tu cuba nak catch up sampai sama ngan drama...lepas tu try nak bagi 1 chapter advance from drama...paih tu tak tahan.....baca bagi habis le...so kira aku dah tau le ending dia camne nih. Keh keh keh. Suka lakonan diorang semua dalam drama ni esp the hero & heroin, nampak bersahaja tak nampak macam berlakon. Azlee Khairi semakin hensem and the heroin Zara Zya suka tengok dia pakai tudung..... sambil tengok drama dok kaji camne dia lilit tudung dia tu hehehehe.....tak reti aa lilit2 tudung camtu. Anyway jom layan klip drama ni bersama ngan lagu tema dia Tetap Menantimu by Nomad...Zaaassss.....

No comments: