Followers

Sunday, February 19, 2012

Ariana Mikhail



Ini favourite drama aku sekarang.  Aku rasa jalan cerita dia sangat menarik. 
Actually pokok jalan cerita dia macam cerita dari one of my favourite novel, Sehangat Asmara which is kawin sekejap kat oversea, then sorang terpaksa balik Malaysia, then tinggal sorang lagi camtu aje kat oversea, and then rupa2nya ada anak tp bapaknya tak tahu...aa part tu sama.
Tp di tukar2 sana sini, ditokok tambah lah.  Tak tahu lah yg buat cerita ni dapat the main idea from the novel or not, anyway novel Sehangat Asmara tu sendiri akan dibuat drama tak lama lagi.

Ok, berbalik pada drama ni, mula2 aku macam ingat xbest sangat drama ni, sebab pelakon dia pun Nora Danish, Sein & Riezman....tp layan tu layan gak since masa ni memang ada kat rumah, so tengok aje le TV.  Tp bila dok layan makin best lak drama ni....menarik.  And adik aku yg mula2 xlayan pun dah suka.  Kawan pun ada yang suka.

And aku rasa Nora Danish pun makin OK le lakonan dia, mungkin sbb baru now dia dapat naskhah yang boleh buktikan kebolehan dia berlakon betul2 kot.

Lagu theme drama ni (Sedang Apa Dan Di Mana - Sammy Simorangkir:

No comments: