Followers

Monday, August 16, 2010

Biarlah YM Berbicara


Emm cerita ni menarik le.
Mesti le menarik dah aku start baca Ahad, Isnin malam Selasa kul 2.30 pagi aku habiskan. Hehehe.....
Aku kalo novel best camni le tak leh nak control wpun aku konon nak disiplin le,
mesti tidur kasik cukup 6jam tp tak tahan nak tau next2 apa jadi.
And then kan kira novel ni macam hobi le kan.
Hobi means di waktu lapang le kan baru buat,
tp aku kalo dah terangau ngan novel tu, kadang keje rumah semua terpending,
so hobi (masa lapang) apa nya gitu..hehe...
Then sebab dah habiskan cepat,
bila aku boring xde keje, aku dah takde novel nak baca. hehehe.......

Anyway cerita ni, untuk interestingnya *****, untuk bahasa dia actually biasa2 aje macam bahasa aku tulis kat blog ni so bagi ****, untuk jalan cerita pun ****.

Anyway lagi satu aku notice aku suka novel yg cerita baru2 nak ngorat ni. Hehehehe. Sebab aku rasa in real life pun, time ni le yg paling best pun, yg angau. Hehehe...
Bila dah jadik tu, life cam besa aje, kadang plain ajek..hehehe...

Anyway congrates to the author Hanni Ramsul since this is her first novel, kira ok aa, not bad le tu.

No comments: