Followers

Wednesday, August 4, 2010

Lafazkan Kalimah Cintamu


Emm hari tu in my previous post, aku ada explain rating aku kat novel2 yg aku dah baca.

Emm novel ni aku bagi ****

Hari tu aku cakap ***** untuk novel yang boleh buat ko rasa nak terus baca aje, pending2 kerja rumah jdnya.
Actually novel ni macam tu le.
And dia pun ada buat aku nangis
and ada buat aku gelak2 sendiri baca novel ni.

Tp bahasa dia tu macam gila2 sikit aa.
Tak tahu le untuk novel ni purposely Siti Rosmizah ni buat macam tu.
Ataupun ini memang style dia.
Semalam ada nampak satu lagi novel dia "Cinta Kau & Aku",
kalo tengok sinopsis rasanya bahasa pun akan jadi cam gila2 gaks.
Hehehehe..........
Tp cerita "Cinta Kau & Aku" pun termasuk gak dalam cerita yg katanya top seller dekat MPH, same as this "Lafazkan Kalimah Cintamu" (LKC).

Aku beli LKC ni pun coz aku baca kat internet katanya cerita ni best, nangis2 dibuatnya semua.

No comments: