Followers

Monday, June 11, 2012

Seindah Sakura

Aku rasa untuk musim ni drama yang paling aku suka drama ni lah.

Tp hero dia tu hensem memang le hensem tp character dia tu nyampah sikit.
Kalo orang input aje apa2 negative pasal Kira kat dia, dia percaya aje, takde nak selidik2 dulu,
so gerem le gerem.

Anyway Wan Sharmila nampak muda le....sesuai lagi jadi budak2 sekolah menengah.
Fasha Sandha ok lar jd budak sekolah, takde le tak sesuai sangat macam Awie & Erra jadi budak sekolah dalam Sembilu dulu.
Hehehhee...........

Kalau aku jd Kira ni aku ok aje dengan Pakcik tu, aku terima dengan baik, layan elok-elok, satu dah le Pakcik tu banyak jasa kat dia, pastu baik lak tu, kaya lak tu, pastu muka pun kira OK le....tp maybe sebab aku 30an kot so leh le terima umur macam Pakcik tu, Kira dalam ni baru 18-19 gitu, so dia rasa ketuaannya kot, so xleh terima le...hehehe...

OST drama ni pun OK best gak; Buat Ku Di Sana (Mafa feat Ronnie) dengan Harapan (Hyper Act):





sama aje video kat atas ni cuma lagu lain2 hehehe...





No comments: