Followers

Sunday, June 17, 2012

Desperate Housewifes

Ni favourite drama aku gak ni.  Aku akan cuba follow tapi time tayangan dia time aku selalu kritikal tertido-tido depan TV tp layan aje le yg semampu hehehe....selalu aku try follow hari selasa kat tv8, and also hari rabu to jumaat kat 711, ada ke waktu yg aku tertinggal, tu aje waktu yg aku sedar ada DH le ... tp camne pun aku rasa aku quite up-to-date gak le ngan drama ni.  Now dah season finale dah.  Hari tu boring2 takde keje kat ofis termasuk le sekarang, aku gi le youtube google "DH Season 8 Finale", ada le tengok sikit-sikit video pendek2 so lebey kurang tahu le gak camne cerita ni jadi nanti.

Aku suka tengok cerita ni sebab macam Shopaholics le kadang kelakar bila tengok ada aje idea jahat/nakal diorang ni bila nak sesuatu.  And kata-kata setiap kali nak habis episod tu cam best le.  And lagi setiap orang tu ada karakter diorang masing-masing.
And bila follow kita follow camne satu watak/family tu berkembang/menua.

Actually at the moment, tu satu-satu aje drama English yg aku follow.
Ramai kata aku ratu drama Melayu...hehehe...tp sbnrnya aku memang suka tengok drama...hehehhe...
Bermula dari darjah 5, petang2 aku dah start follow drama Cina hehehe...ingat lagi masa tu Police Cadet, masa tu suka tengok Tony Leung tu...
Pastu masa sekolah menengah dah masuk asrama pun dok layan lagi cerita cina petang2....ingat lagi antara yang popular di kalangan budak sekolah aku masa tu drama Breaking Point (gila kat Leon Lai Meng masa tu) & The Drifters.

Then bila aku buat degree kat Jepang, aku layan drama Jepang lak.  Tiap2 malam mesti ada aje drama aku layan...kadang2 more than 1.  Pastu aku suka lagu based on drama le macam sekarang gak le.

Pastu bila dah balik Malaysia, now drama Melayu le....English ntah le DH aje le, tp aku rasa kalo aku try tengok yg lain actually akan ada yang sangkut tp malas hahahahaha......tp now dah malas dah nak layan drama Cina ke Korea ke Japan ke.

Kalo nak layan video DH Season 8 Finale last scene yg aku terjumpak kat youtube, click kat link bawah ni.  Hehehehe...


http://youtu.be/f3nhLlLK8Jc

No comments: