Followers

Tuesday, June 21, 2011

Nur Kasih The Movie - lepas nonton

Alamak, frust la, pada aku biasa2 aje movie ni, best lagi Kabir Bhatia nye film Sepi & Cinta.
Well idakle xbest sangat sampai rasa rugi beli tiket.
Tapi...rasa xworth it yg selama ni aku dok le look forward movie ni.
Ke aku yang high expectation?

Aku tau ada orang yg suka, tp aku tergolong dalam yang biasa2 aje tu...pendapat aku actually sama macam pendapat wartawan Syazwan Zulkifli dalam berita harian kalau tak silap.

Pada aku banyak sangat yang nak diceritakan dalam film tu, kalo dia kurangkan cerita, tp satu2 cerita tu dia olah lebih lagi, contoh kesedihan aidil isteri meninggal ke, lagi touching, cerita ni pada aku kurang touching? Ke aku heartless? Tak aku rasa, cerita ni kurang touching...hehehe....Ada gak le part tertouch skit, skit aje tp the whole film tak touching sbnrnya.

hehehehe.....

seley seley seley.....

next time drama best jgn buat filem le...hehehe....

No comments: