Followers

Tuesday, May 10, 2011

Jom Lepak di Bangku Kosong


Nak join le, saje carik jalan untuk promote blog aku ni wpun aku sendiri malu2 or takut2 nak promote....low profile le katakan.
Actually aku cam lagi suka orang xkenal aku tau blog aku ni daripada yang kenal,
hehehe, tp yg kenal pun aku ada gak le slowly bagi blog aku ni.

Yang ni actually from
sini
where
Segmen mendedahkan diri blog oleh HasrulHassan untuk blog yang tak cukup 500 orang pengikut.
Kalo korang blogger mengikut syarat, klik sini kasi meriah jom!

7 comments:

Unknown said...

salam perkenalan. singgah n follow blog =D

kukumalu said...

thanks nurul hamimi, visited your blog jugak, hebat your blog, tp tak jumpa lak button nak jd follower you :D

misz athiqah said...

salam..jenguk jengah di sini dari blog BK..=)..be ur next follower too..=)

::: nur azizul ::: said...

salam perkenalan, salam singgah,
salam follow...

jom jadi my next follower....

zonfoe said...

salam.....sejaje meronda d petang yang sejuk bersalji nie...hehe...bajet kat himlaya la plak..hehe...sy dtg dr blog BK....~:)follow blog sy tau..

[sutera kasih] said...

salam ziarah dr segmen bangku kosong..salam kenal :)



1.FIRST INTERVIEW, AWAK DAH?
2.ASAL AWEK CUN JE, MATA KAU TAK KELIP!!
3.JOM JOIN PERADUAN GORES & MENANG BLOG MISA SAKURA

mas saari said...

salam singgah dari blog BK..
happy blogging ok!