Followers

Monday, October 15, 2012

Untuk 3 Hari

Lamanya aku tak update blog ni, alasan of course tiada lain, malas, ada gak fikir2 nak tutup terus sbb bkn ada orang tau pun blog ni, huhuhu tp hari ni macam rajin sikit, so update aje le.

Hari tu aku p tengok wayang cite ni.  Emm oklah, idak le rasa rugi p tengok wayang.  Cuma macam tengok pelakon-pelakon kertu le.  Heheheh...bukannya pelakon-pelakon kertu ni dah tak boleh berlakun tp biarlah sesuai dengan watak dan umur.  Macam ni Shidee berlakon jadi umur 30 emm leh lagi ke Shidee berlakon jadi umur 30?  Macam xleh aje hehehe..... Kalo diorang berlakon jadi umur sebenar tp kira macam bujang telajak ke leh terima lagi le hehehe.

Rasanya cerita ni kalo amik pelakon2 yg lebih muda berlakon lagi menarik kot.
Hehehehhe...........
Lagi aku perasan Afdlin minat gak amik Vanida berlakon jadi partner dia.

Oh rupanya filem ni adaptasi from novel Untuk 3 Hari by Ahadiat Akasha yek, tak pernah tahu pun novel ni, tebal.  Aku xminat sangat novel2 beliau (tak ingat masa remaja dulu aku minat ke tak novel beliau), so malas le nak beli ke apa.

Layans.............





No comments: