Followers

Monday, February 20, 2012

Pelangi Kasih

Pelangi Kasih ni pun one of my fav drama now.  Jalan cerita yang lain dari yang lain.

My fav actor, Beto Kusyairi ada dalam drama ni.
Sangat suka tengok dia berlakon...memang menjadi aje...bagile watak baik ke jahat ke....
Utk drama ni, dia jadi jahat le, so far takde le jahat sampai nak bunuh2 orang ke apa, tapi selfish le.
Dia nye selfish and heartless tu kadang ngeri aje tengok.

Contoh part wife dia Azlin & Nenek Azlin duk sembang masa breakfast, ngumpat dia and dia dengar.
Supaya Nenek Azlin tak racun Azlin lebih banyak, cepat2 dia join dengan selambanya.  Pastu Azlin tanya nak mee goreng ke, dia kata nak, tp nak Nenek yang cedokkan...punya selamba.

Tp cerita ni nampak macam sampai diorang tua coz ada gambar diorang2 ni make up tua.  Emm actually tak minat sangat drama sampai ke tua ni...tp tengokle nanti cerita ni buat best tak, exceptional tak.

Ni sikit preview drama Pelangi Kasih:


Suka gak lagu tema Pelangi Kasih ni; Bukankah Aku - Awi Rafael


Liriknya yang agak menyentuh kalbu, part chorus best melodi & liriknya:
Hancur hatiku hatiku ini
Meskipun tiada pun yang tahu
Aku berdoa aku kan cuba
Meskiku tak lagi percaya

Namun ku masih tetap mencuba
Hampa hati yang ada di langkah kaki
Namun tetap ku menanti

Bukankah aku yang kau mengatakan cinta
Bukan diriku yang kau janjikan semua
Luluh hatiku menantikanmu
Menantikan jawabmu ohh

Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namun ku tetap disini menantikanmu
Sampai hatimu tinggalkan aku
Namun cintaku tetap hanya untukmu

Bukankah aku yang kau mengatakan cinta
Bukan diriku yang kau janjikan semua
Luluh hatiku menantikanmu
Menantikan jawabmu ohh

Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namun ku tetap disini menantikanmu
Sampai hatimu tinggalkan aku
Namun cintaku tetap hanya untukmu

No comments: