Followers

Monday, July 11, 2011

Sekali Lagi



hari ni aku cuti, half day 2nd half sebab amik report card anak aku.
then anak aku pun leh balik awal sekali le.

so aku pun bawak le anak aku p tengok wayang cerita ni.
aku rasa anak aku dia leh tengok cerita ni dari awal sampai habis kot sebab aku rasa dia suka cerita2 camni (sebab ada setengah cerita awal2 aje dia leh concentrate tp lepas tu tak dah, dia dah besar, xde le meragam buat kacau ke apa tp aku tau dia dah tak concentrate dah) and memang betul, dia suka cerita ni.

Aku? hehehehe

ok, mula2 masa aku rasa nak tengok cerita ni, aku fikir gak ni cerita metrowealth err aku ni ada skeptikal skit kat cerita2 metrowealth ni, mesti kureng, tp jalan cerita dia agak menarik le pada aku, and cam aku cakap kat atas, aku rasa anak aku leh terima cerita ni, so aku pun tengok le.

and cam yg aku expect le, jalan cerita dia ok, cuma maybe le cerita ni leh di best kan lagi melalui lakonan yg lebey berkesan ke etc, nway overall aku bagi le ***.
Hehehhe...cam bagus aje aku ni.

LS ni, aku xtole sbnrnya dia pandai berlakon ke tak...emm...sbb dia suka buat gaya alah susah nak explain, yg macam terpinga2 skit tu, tp aku rasa memang dia sendiri camtu gayanya...so meaning kalo luar film pun kalo dia sedey ke gembira ke mmg camtu le kot gayanya? Tp tak ke orang kata pelakon yg baik tu hilang gaya dia dalam lakonan dia tu? And setiap lakonan dia tu nampak lain2? Emm ntah2....dah nama manusia kan, aku rasa kalo tak banyak sikit mesti ada gak gaya orang tu sendiri dalam lakonan diorang....err..faham ke aku merepek apa ni? Anyway aku nampak le kesungguhan LS berlakon dalam film ni.

adik mia sara tu pun (nak cakap anak mia sara pun leh gak since anak aku lagi tua dari mia sara..hahah) takto nak cakap pandai berlakon ke tak, like follow the book aje, tp ye le budak2 what do you expect...heheheh...

Anyway layan aje le trailer film ni:



No comments: