Followers

Tuesday, April 5, 2011

CUN (2nd)







okeh i dah tengok cun dah.

and kebetulan...or maybe can kata sebab ada jodoh...hehehhe ada lak sessi autograf malam tu ngan remy and maya, lucky!!! so dapat le shot2 ngan diorang.
tp kat sini aku taruh gambar dema aje le, gambar aku tak taruh, low profile beb!!

cerita cun ni pada aku best lah!!

compare to recent movies yang aku tengok;merong and botol, aku rasa ini yang paling aku puas hati...aku xtole pendapat aku ni dek terkesan ngan dapat bergambo ngan remy hari tu ke tak..hehe...tp ntah aku seriously rasa cerita ni best.

cerita ni sangat menghiburkan....sikit2 gelak sikit2 gelak....
tp dalam dok gelak2 tu bila part touching, dalam movie ni ada 2-3 part le touching pada aku...rasa touchingnya, nak mengalir air mata ni haaa....
taktole kot terkesan dek sebab minat tengok remy tu...so tengok cerita ni jiwang lebey skit ke...hehehe....tp aku rasa sebab dema2 ni pandai berlakon...so happy rasa happy, sedey rasa sedey....

so sapa2 yang tak tengok lagi tu, p le tengok, tak rugi aa, leh release tension kekdahnya.....

No comments: