Followers

Sunday, March 27, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

Hari tu aku p nonton hikayat merong mahawangsa ni.
Dia kuar Khamis,
Jumaat besoknya aku p tengok, malam.
Sampai2 memang diorang cakap tiket dah habis, sib baik aku dah beli siap2, kira laku gak le tiket merong ni.

Emm pendapat peribadi aku,
aku rasa film ni not up to my expectation,
so aku macam nak bagi 3 bintang ajek,
tp ada gak kawan2 aku cakap maybe aku ni yang high expectation,
emm ye ke?

Pada aku jalan cerita dia tu boleh diimprovekan lagi.
Wah aku cakap macam aku ni pandai buat filem ajek.
Hehehhe....

Tp still respect aa diorang leh produce film camtu.

Tapi apa-apa pun aku memang respect habis kat adik beradik KRU 3 orang ni.
Tengok camne diorang bina empayar diorang daripada budak rappers aje.
Respect sangat!!

No comments: