Followers

Sunday, December 5, 2010

Aina Emir


Hari tu aku pinjam buku kat Perpustakaan Negara.
La rasa macam instead of keluar duit beli novel,
nak pinjam ajek,
so kalo tak best takde le rasa rugi.

Cuma kalo novel2 kat library tu terhad le choicesnya.
Yg baru2 keluar susah aa nak dapat.

So ni kali kedua le aku pergi pinjam.
Kali ni aku terus pergi ke shelf Aina Emir,
amik terus 3 novel dia.

FYI, leh pinjam 3 buku dalam masa 3 minggu.

Aku konfiden amik buku Aina Emir semua dek penangan buku Kau Laksana Bulan dia tu le.

Emm buku2 ni ok lah, menarik gak since aku cam tak sabar gak le nak habiskan, walaupun aku ada gak lompat2 baca yg tak penting kan.
Hhehehehe.........

Tp tetap Kau Laksana Bulan number 1 la dalam Aina Emir nye koleksi and also one of the best novel dalam koleksi novel yg aku dah baca.

No comments: