Followers

Tuesday, October 5, 2010

Teater Tun Mahathir






25December hari tu aku p tengok Teater Tun Mahathir.
Emm...ok aa interesting cuma part Tun Mahathir dah mula bergiat ngan politik (kira part Esma Danial bermula le) cam boring sikit.
Tapi maybe sebab part tu serius + malam lak tu, tu yang rasa boring + ngantuk kot,
bukan salah ibu mengandung.
Hhehehehe........
Tp maybe ada orang yang leh garab part tu bagi lagi interesting?
Or aku ni yang tak leh nak serius2 sangat, suka yang hepi2 ajek?
Hehehehe.......Wallah'hualam.

Anyway aku rasa not bad for Zizan as the first timer in teater.
Esma OK cuma slang utara dia kadang tak menjadi.

Tp ye le bila tengok teater Tun ni baru le tau pasal sejarah hidup dia sikit2:
- dia memang kaki buku dari kecik
- dia pernah jual belon la jual air halia la
- and even aku pun tak tahu (tak ingat rasanya) yg dia study kat Singapore, ingat kat UK ke.
- etc le.

So ni aku attach skit2 gambo aku amik dari E71 aku, tak bape clear. Gambar aku aku tak letak aa sbb aku low profile..hehe..

No comments: