Followers

Thursday, July 22, 2010

Drama Minggu Ini

Ni aku list drama yang aku layan kalo kebetulan ada kat rumah, selalunya memang ada le kat rumah...hehe...

(1) Aalia - (cerita ni boley aa, ramai sangat orang jahat dari segala sudut, tp layan aje le)
Isnin - Khamis - 9pm

(2) Dotti - cerita ni best
Isnin - 10 pm

(3) Isabella - cerita ni emm actually dok tengok sambil mengutuk..hehehe...
Selasa - 9.30 pm

(4) Desperate Housewives (the only English drama series yang aku follow)
Selasa - 10.30 pm

(4) Mentua vs Menantu
Rabu - 9.30 pm

(5) Tudung Express
Khamis - 9.30pm kalau tak silap, baru start tengok last week, Khabir Bhatia punye production rupanya.

(6) Jumaat - entah, drama apa ada Jumaat? Maybe kadang2 ada drama habis kot Jumaat.

(7) Sabtu - kalau cerekarama drama best, aa layan cerekarama le, kalo tak best, bosan gak le.

(8) Ahad -

8.30pm - Milik Siapa Hati Ini (best gak cerita ni sebenarnya tp tu le selalu gak tak follow)

10pm - ni bukan drama le, talk show, Sehati Sejiwa, aku suka tengok program ni, suka tengok kapel yg really nampak bahagia tp kapel yang aku tak berapa nak kenal like hari tu Wahid Satay tu aku boring sikit le coz tak dekat di hati.

No comments: